Ο βρωμόστομος … πιανίστας !

Πάει ένας πιανίστας σ’ ένα μπαρ που ζητούσαν πιανίστα. Πάει στον διευθυντή:...
-Γαμώ το κέρατο σου, ήρθα για την δουλειά! Θα μου την δώσεις ρε μ@λάκα γ@μώ την μάνα σου?
-Εεε!!.. μισό λεπτό κύριε μου.. Πως μιλάτε έτσι??..Πρέπει πρώτα να σας δοκιμάσουμε..
-Τι δοκιμές και παπάρια γαμώ την τύχη μου! Καλά άντε πάμε.. Κάθεται στο πιάνο και του παίζει ένα κομμάτι φοβερό!! Ο διευθυντής είχε μείνει άναυδος!

-Πω πω!! καταπληκτικό!! και πως το λες??
- Η μάνα σου πηδιέται με ψωλ@ρέους..
-Μα… τι όνομα είναι αυτό? Δεν μπορείς να το αλλάξεις??
-Όχι ρε πούστη!!! Εγώ δεν αλλάζω τα ονόματα των τραγουδιών μου!!
-Καλά παίξε μου άλλο ένα.. Παίζει κι άλλο. Ο διευθυντής έχει μείνει..
-Απίστευτο! Δεν έχω ξανακούσει καλύτερο κομμάτι..Αυτό πως το λες??
-Θα σου γ@μήσω όλο σου το σόι..
-Τι να πω?? Τα ονόματα μόνο είναι το πρόβλημα αλλά… εντάξει θα παίζεις και δεν θα μιλάς.. συμφωνούν τέλος πάντων και τον προσλαμβάνει. Μια μέρα αφού έχει παίξει και κάνει διάλειμμα πάει στο μπαρ να πάρει μια μπύρα και βλέπει μια τύπισσα πάρα πολύ ωραία. Κ@υλώνει και αρχίζει να την παίζει μπροστά στον κόσμο. Οπότε τον πλησιάζει ένας και του λέει:
-Η πούτσ@ σου είναι έξω και έχεις γεμίσει χύσι@ το πάτωμα…το ξέρεις??
-Φυσικά και το ξέρω.. Εγώ το έχω γράψει!
Blog Widget by LinkWithin