Ο τύπος με το πράσινο … “πουλί” !

Ξυπνάει ο ήρωάς μας και αγουροξυπνημένος πάει τουαλέτα για το πρωϊνό κατούρημα...
Όπως κατουράει, κοιτάει κάτω και βλέπει το πουλί του καταπράσινο. Τρελλαίνεται και φεύγει για Γιατρό.
Στον προθάλαμο του Ιατρείου κάθεται δίπλα σε κάποιον που τρώει με αγωνία τα νύχια του. Πιάνουν συζήτηση γύρω από τους λόγους επίσκεψης.
- Που να στα λέω, ξύπνησα το πρωΐ και όπως κατούραγα το είδα καταπράσινο γμτ!
- Κι εγώ μια απ’ τα ίδια ρε φίλε, μόνο που ήταν κατακόκκινο!
- Λες να έχουμε κάτι σοβαρό;
- Λίγο υπομονή, μπαίνω πρώτος στο γιατρό και βγαίνοντας θα σου μεταφέρω τι θα μου πει για να μην ανησυχείς.
Πράγματι, μετά από λίγο βγαίνει αυτός με το κόκκινο από το γιατρό με ένα χαμόγελο ίσα με τ’ αυτιά!

- Τι έγινε; ρωτάει αυτός με την πράσινη
- Χα-χα-χα!….Είμαστε πολύ μ@λάκες και οι δύο, άδικα ανησυχήσαμε…και φεύγει
Έρχεται η σειρά του άλλου με το πράσινο και μπαίνει στο γιατρό.
- Τι έχουμε; ρωτάει ο γιατρός
- Μπα, τίποτα σοβαρό γιατρέ μου, μάλλον άδικα ήρθα….και του εξηγεί οτι σαν τον προηγούμενο κατούραγε και το είδα καταπράσινο……κ.τ.λ.
- Γδυθείτε παρακαλώ να σας εξετάσω
- Μα………….
- Δεν έχει “μα” κύριε, ο Γιατρός εδώ είμαι εγώ!
Γδύνεται ο τύπος και μετά από πολύ προσεκτική εξέταση του λέει ο γιατρός
- Κύριέ μου, η κατάσταση είναι τόσο σοβσρή που θα πρέπει εντός της ημέρας να σας το κόψω!
- ΤΙ ΛΕΣ ρε κτηνίατρε???τρελλαίνεται ο τύπος…κι ο άλλος γιατί που βγήκε γιατί ήταν χαρούμενος και γέλαγε?
- Ααα! Αγαπητέ μου…άλλο πράμα το κραγιόν…κι άλλο η μούχλα!
Blog Widget by LinkWithin