H άθλια ανακοίνωση

Ο Κώστας τηλεφωνεί στον αδελφό του και του ανακοινώνει απερίφραστα:
-Η γάτα σου ψόφησε.
-Εντάξει, του λέει ο αδελφός του, αλλά δεν το λένε έτσι απότομα.
-Δηλαδή πώς έπρεπε να στο πω; απορεί ο Κώστας.
-Να. Θα μπορούσες να τηλεφωνήσεις και να μου πεις: " Η γάτα σου ανέβηκε στα κεραμίδια" .
Σε λίγο να μου ξανατηλεφωνήσεις και να μου πεις: " Η γάτα σου έπεσε απο τα κεραμίδια, αλλά ο κτηνίατρος το παλεύει".
Μετά να με ξαναπάρεις και να μου πεις: "Ξέρεις...η κατάσταση της γάτας σου παραμένει δύσκολη".
Μετά από λίγη ώρα να με πάρεις και να μου πεις: "Δυστυχώς...η γάτα σου δεν τα κατάφερε".
-Δίκιο έχεις παραδέχεται ο Κώστας. Με συγχωρείς.
Μετά από μερικές μέρες ο Κώστας τηλεφωνεί στον αδελφό του και του λέει.
-Ξέρεις...η μαμά ανέβηκε στα κεραμίδια. Το `πιασες ή να σε πλακώσω στα τηλεφωνήματα;
Blog Widget by LinkWithin