Στον γιατρό

Ένας άντρας πάει στον ουρολόγο του για εξετάσεις και λέει στον γιατρό: 

-Θα σας πω κάτι,αλλά υποσχεθείτε μου ότι δε θα γελάσετε. 
-Μα τι λέτε;του λέει ο γιατρός. Τόσα χρόνια που κάνω αυτό το επάγγελμα, ποτέ μου δεν έχω γελάσει σε βάρος ασθενή. 

-Καλά τότε, του λέει ο άντρας, και βγάζει το παντελόνι του, δείχνοντας του  το μικρότερο μόριο που είχε δει ο γιατρός στη ζωή του. Είχε το μέγεθος μιας μπαταρίας του τηλεκοντρόλ. Ο γιατρός μη μπορώντας να ελέγξει τον εαυτό του, αρχίζει να σκάει στα γέλια.

Αφού γέλαγε για ώρα ο γιατρός κάποια στιγμή σταματάει και λέει: 

-Σας ζητώ συγνώμη.Δεν ξέρω τι με έπιασε. Στο λόγο της τιμής μου ως σας υπόσχομαι ότι δε θα ξανασυμβεί. Πείτε μου τώρα, τι πρόβλημα αντιμετωπίζετε; 

-Ήθελα να σας πω ότι έχει πρηστεί !!!

U+21E3.gifU+21E3.gifU+21E3.gif
.
Δείτε όλα τα Αστεία Status εδώ
Δείτε όλα τα ανέκδοτα εδώ

Blog Widget by LinkWithin