Ο καρχαρίας και η ψήφος

Ήταν ένας άντρας και κολύμπαγε στη θάλασσα.

Τον πλησίασε ένας καρχαρίας, έκανε μερικές στροφές γύρω του και έφυγε. Ο άντρας άρχισε να κολυμπά γρηγορότερα για να βγει έξω.

Μετά από λίγο τον ξαναπλησιάζει ο καρχαρίας,κάνει πάλι μερικές στροφές γύρω του και φεύγει. Κολυμπάει ακόμα πιο γρήγορα ,τον ξαναπλησιάζει ο καρχαρίας, κι άλλες στροφές γύρω του, ξαναφεύγει. Μόλις βγαίνει έξω του λένε οι φίλοι του.

-Πρέπει να είσαι πάρα πολυ τυχερός! Πως και του ξέφυγες;

-Την πρώτη φορά με πλησίασε και με ρώτησε: Τι ψηφίζεις;

-Νέα Δημοκρατία του λέω εγώ.Και αυτό έφυγε. Ξανάρχεται μετά από λίγο κα με ρωτάει πάλι:

-Τι ψηφίζεις; Νέα Δημοκρατία του λέω εγώ.Και αυτό έφυγε. Την τρίτη φορά μου λέει:

-Τι μου είπες ότι ψηφίζεις; Νέα Δημοκρατία του λέω εγώ.

Και μου λέει ο καρχαρίας:

-Εσύ δεν τρώγεσαι με τίποτα !!!
Blog Widget by LinkWithin