Τα ρολόγια και τα ψέμματα

Μια γυναίκα πεθαίνει και πάει στον παράδεισο. Εκεί την καλωσορίζει ο Άγιος Πέτρος και την ξεναγεί.

- Εδώ, τέκνον μου, βλέπεις το δωμάτιο των ρολογιών. Υπάρχουν πάρα πολλά ρολόγια τοίχου για τους ζωντανούς που λένε ψέματα. Κάθε φορά που κάποιος πει ψέματα, ο λεπτοδείκτης του ρολογιού του μετακινείται μια φορά και αλλάζει λεπτό. Έτσι μπορούμε να μετράμε τα ψέματα που λέει ο κάθε άνθρωπος στη ζωή του. 

- Πω πώ...Είναι εκπληκτικό. Άγιε Πέτρο μου,θα μπορούσες να μου κάνεις μια χάρη;

- Ναι πες μου, τέκνων μου.

- Θα μπορούσες να μου δείξεις το ρολόι του άντρα μου;

- Eίναι λίγο δύσκολο,αλλά θα στο δείξω. Έλα μαζί μου.

- Μα... άγιε μου, πού πάμε; Δε είναι κάπου εδώ μέσα; 

- Όχι. Το έχει πάρει για ανεμιστήρα ο Θεός !!

U+21E3.gifU+21E3.gifU+21E3.gif
.
Δείτε όλα τα Αστεία Status εδώ
Δείτε όλα τα ανέκδοτα εδώ

Blog Widget by LinkWithin