Ο σκυφτός τυπάκος

Ήταν ένας τύπος ο οποίος περπατούσε σκυφτός. Κοντά στον δρόμο που περπατούσε βρισκόταν ένα νοσοκομείο. Στην είσοδο του νοσοκομείου βρίσκονταν δύο γιατροί οι οποίοι έκαναν το διάλλειμά τους και τον είδαν να περπατάει σκυφτός.

-Α, λέει ο ένας, αυτός πρέπει να έχει κάποιο πρόβλημα. Θες να βάλουμε ένα στοίχημα;

-Τί στοίχημα; λέει ο άλλος.

-Θα προσπαθήσουμε να μαντέψουμε από την συμπεριφορά του τι ασθένεια έχει.

-Πολύ καλά λοιπόν. Εγώ λέω πως ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει κάνει εγχείρηση στην μέση του.

-Εγώ λέω πως έχει κάνει εγχείρηση πρόσθεσης όρχεως.

Άρχισαν να τσακώνονται για το ποιος έχει δίκιο, ώσπου τελικά αποφάσισαν να τον πλησιάσουν και να τον ρωτήσουν τι από τα δύο ίσχυε:

-Καλημέρα καλέ μου άνθρωπε. Σε είδαμε που περπατάς σκυφτός και προσπαθήσαμε να μαντέψουμε τον λόγο. Εγώ λέω πως έχεις κάνει εγχείρηση στην μέση σου.

-Εγώ λέω πως έχεις κάνει προσθετική όρχεως.

Ο τύπος τους κοιτάει εναλλάξ και λέει:

-Και εσύ λάθος, και εσύ λάθος αλλά και εγώ λάθος.

-Εσύ γιατί λάθος;

-Γιατί νόμιζα πως θα κλάσω, αλλά τελικά χέσ%*κα!
Blog Widget by LinkWithin