Κολατσιό στην οικοδόμη

Ήταν τρείς φίλοι ένας Ιταλός , ένας Γερμανός κι ένας Πόντιος , οι οποίοι ήταν οικοδόμοι και δούλευαν μαζί. Μόλις ήρθε η ώρα για κολατσιό βγάζει ο καθένας το φαγητό του για να φάει.
Ο Γερμανός μόλις είδε το φαγητό που του είχε ετοιμάσει η γυναίκα του λέει : 
-Έ όχι...ε όχι...πάλι λουκάνικο Φρανκφούρτης θα φάω ; Αν κι αύριο έχω το ίδιο φαγητό αλήθεια θα πέσω από την οικοδομή να σκοτωθώ.

Ανοίγει ο Ιταλός το φαγητό του, βλέπει τα μακαρόνια που του είχε φτιάξει η γυναίκα του και λέει :
-Έ όχι...ε όχι...πάλι σπαγγέτι θα φάω σήμερα ;  Aν και αύριο μου ετοιμάσει το ίδιο φαγητό, θα πέσω κι εγώ από την oικοδομή . 

Ανοίγει κι ο Πόντιος το κολατσιό του, το βλέπει και λέει: 
-Έ όχι...ε όχι...πάλι σάντουιτς θα φάω σήμερα ; Αν και΄γω αύριο έχω το ίδιο φαγητό θα πέσω από την οικοδομή να σκοτωθώ.

Την επόμενη μέρα δυστυχώς, το φαγητό και των τριών φίλων ηταν ίδιο, οπότε ένας ένας με τη σειρά του έπεσαν από την οικοδομή και σκοτώθηκαν .

Στην κηδεία η χήρα του Γερμανού φώναζε :
- Aχ αντρούλη μου... γιατί δεν μου το έλεγες ότι ήθελες άλλο φαγητό να σου φτιάξω ;

Η γυναίκα του Ιταλού κι αυτή έκλαιγε και φώναζε :
-Aχ αντρούλη μου... γιατί δεν μου είπες πως είχες βαρεθεί τα μακαρόνια, να σου φτιάξω κάτι άλλο ;

Και η γυναίκα του Πόντιου φώναζε κι'αυτή κι'έλεγε:
- Aχ Κωστίκα μου γιατί ; αχ αντρούλη μου γιατί ; γιατί ; αφού μόνος σου το έφτιαχνες !!!

U+21E3.gifU+21E3.gifU+21E3.gif
.
Δείτε όλα τα Αστεία Status εδώ
Δείτε όλα τα ανέκδοτα εδώ

Blog Widget by LinkWithin