Το τεστ του καθηγήτη

Πάει ένας πρωτοετής να δώσει φυσική για να πάει στο επόμενο εξάμηνο..Μπαίνοντας μέσα τον ρωτάει ο καθηγητής:
-Είσαι σε ένα τρένο που κινείται με σταθερή ταχύτητα και ζεσταίνεσαι πολύ..Τι κάνεις?
 -Ανοίγω το παράθυρο, λέει ο φοιτητής..
 -Ωραία, λέει ο καθηγητής..Να μου υπολογίσεις τι ταχύτητα έχει τώρα το τρένο με την αντίσταση του αέρα και πόση είναι η τριβή του αέρα στο τρένο..
 Τα παίζει ο φοιτητής και κόβεται. Πάει ξανά και ξανά και κοβόταν μέχρι που του έλειπε μόνο αυτό το μάθημα για να πάρει το πτυχίο του.. Μπαίνει μέσα και του λέει ο καθηγητής:
 -Είσαι σε ένα τρένο και ζεσταίνεσαι πολύ! Τι κάνεις?
 -Βγάζω το σακάκι μου, απαντάει ο φοιτητής.
 -Μα ζεσταίνεσαι πάρα πολύ..
 -Ε βγάζω και την μπλούζα μου.
 -Μα είναι κόλαση εκεί μέσα!
 -Ε βγάζω και το παντελόνι μου..
 -Μα δεν αντέχεις από τη ζέστη λυποθυμάς!
 -Ε μένω γυμνός τότε, λέει ο φοιτητής
 -Και είναι δίπλα σου ένας μαύρος. Και τότε ο φοιτητής απαντάει:
 -Κοίταξε κ. καθηγητά, τόσα χρόνια προσπαθώ να πάρω το πτυχίο..και όλο το τρένο να με γ... εγώ το παράθυρο δεν το ανοίγω


U+21E3.gifU+21E3.gifU+21E3.gif
.
Δείτε όλα τα Αστεία Status εδώ
Δείτε όλα τα ανέκδοτα εδώ

Blog Widget by LinkWithin