Ο «γαμιάς» του χωριού και ο παππούς

Στο καφενείο του χωριού κάθονται ο γαμιάς του χωριού και ένας γεράκος ίσως ο γεροντότερος του χωριού.
Κάποια στιγμή περνάει μια εμφανίσιμη νέα και ο γαμιάς λέει στο γεράκο:

Παπππού καλό μουνάκι. Πως σου φαίνεται;
Ο παππούς: Όμορφη είναι παιδί μου.
Ο γαμιάς όλο περηφάνια αλλά με άνετο στιλάκι: Την έχω γαμήσει.
Και ο παππούς: Και εγώ παιδί μου.
Έμεινε ο γαμιάς αλλά το καταπίνει.
Περνάει μια κοπέλα μετά πραγματικά μουνάκι.
Λέει ο γαμιάς:
– Μουνάκι ε; Την έχω γαμήσει και αυτή.
Ο παππούς:
– Ναι παιδί μου. Σαν τα κρύα τα νερά. Και εγώ την έχω γαμήσει.
Ο γαμιάς:- Ρε γέρο με κοροϊδεύεις;
– Όχι ρε μπέσα σου μιλάω.
Περνάει μετά μια άλλη γκόμενα σωστό μοντέλο Βίκυ καγιά λέμε.
Ο γαμιάς τα ίδια.
– Μουνάκι γέρο. Την έχω γαμήσει.
Και ο παππούς
– Ναι παιδί μου έχεις δίκιο. Και εγώ την έχω γαμήσει.
Τα πέρνει ο γαμιάς και λέει στο γέρο. Λοιπόν γέρο για να τελειώνουμε όταν περνάει κάποια θα χτυπάω το χέρι στο τραπέζι αν την έχω γαμήσει και αν την έχεις γαμήσει και εσύ κάνε το ίδιο.
Πέρασαν γκόμενες φοβερές (καλοκαίρι είναι ρε παιδιά και πήγαν στο χωριό των γονέων για διακοπές) πέρασαν ψηλές, κοντές, χοντρές, ξανθιές, μελαχρινές κάθε φορά χτυπούσε το χέρι ο γαμιάς «τακ τακ» και το χτυπούσε και ο παππούς για κάθε κοπέλα.
Καθε μια που περνούσε «τακ τακ» χτυπούσε το χέρι ο γαμιάς «τακ τακ» και ο παππούς.
Οπότε σηκώνεται ο γαμιάς τσαντισμένος έτοιμος να πνίξει το γέρο και του λέει:
– Λοιπόν γέρο τις έχω γαμήσει όλες στο χωριό, όλες. Όλες εκτός από τη μάνα μου.

και ο παππούς «τακ τακ» …
Blog Widget by LinkWithin