Η καλόγρια και ο οδηγός

Μπαίνει ένας χίπης σε ένα λεωφορείο και βλέπει μια καλόγρια.Την κοιτάζει την ξανακοιτάζει,σε μια στιγμή της
λέει:"Πωω ρε μάνα μου θέλεις να ξεσκιστούμε;"

ΜΠΑΦ το χαστούκι από την καλόγρια.
Τι να κάνει ο χίπης,ταπεινωμένος πάει να κατέβει από
το λεωφορείο οπότε τον πιάνει ο οδηγός και του λέει
-Ρε παλικάρι επειδή σε συμπάθησα θα σου πω ένα μυστικό.Η συγκεκριμένη καλόγρια κάθε βράδυ τα μεσάνυχτα πάει στο τάδε νεκροταφείο και προσεύχεται,άμα πας και της το παίξεις
θεός,δεν βλέπει... καλά και θα σου κάτσει σίγουρα.
Πάει που λέτε όλο χαρά ο χίπης το ίδιο βράδυ,φοράει ένα τραπεζομάντηλο,βάφει την αφάνα και τα μούσια του με μπλάνκο και πάει για το νεκροταφείο.Βλέπει εκεί την καλόγρια να
προσεύχεται και ξεκινάει
-Οοουυυ είμαι ο Θεός,έλα να σε γαμήσω, αυτό είναι το θέλημα μου.
-Θεέ μου,δεν το πιστεύω,οι προσευχές μου εισακούστηκαν κλπ κλπ...Μόνο επειδή είμαι ακόμα παρθένα,θέλω να με πάρεις από πίσω
Τρελάθηκε ο χίπης με το που το άκουσε,σκύβει η καλόγρια,ανεβάζει το ράσο και αρχίζουν την δουλειά τους.Με το που τελειώνει ο χίπης,θέλοντας να πάρει εκδίκηση πετάει το τραπεζομάντηλο λέγοντας "ΧΑΧΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΕΦΕΡΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΧΙΠΗΣ!!!"
Σκίζει και η καλόγρια το ράσο "Νομιζεις μαλακα, σου την έφερα! είμαι ο λεωφορειατζής!!


Blog Widget by LinkWithin