Στοιχημα Vs Εφορια

Ενας τυπος ειχε παρα πολυ μεγαλη περιουσια που ομως δεν μπορουσε να καλυψει στην εφορια. Οταν ερχεται ο καιρος ενας υπαλληλος της εφοριας αποφασιζει να παει να τον επισκεφτει να δει τι γινεται.......
Εφοριακος:
-Το ξερετε κυριε οτι παρανομειτε? Μα καλα που βρικατε ολα αυτα τα περιουσιακα στοιχεια? τα χρηματα, τις βιλες κλπ?
Λεφτας:
-Απο τα στοιχηματα!
-Δηλαδη?
-Δηλαδη, για παραδειγμα, πας στοιχημα 1000 ευρω οτι μπορω να βγαλω τα δοντια μου?!
-Εεεε... (διστακτικος και περιεργος μαζι)... ναι ...παω.
Αμεσως ο λεφτας βγαζει τη μασελα και κερδιζει το στοιχημα. Φευγει ο υπαλληλος απογοητευμενος και φτανει στην υπηρεσια του:
-Ποοοποοο τη πατησα παιδια. Λεει απο τα στοιχηματα τα βγαζει ολα. Κι εγω εβαλα στοιχημα κι εχασα 1000.
-Αντε βρε ασχετε ανθρωπε του λεει ο ανωτερος του. Θα παω εγω να δεις πως καθαριζουν.
...παει λοιπον ο ανωτερος του την επομενη μερα....
-Πες μου ΤΩΡΑ απο που τα βγαζεις ολα αυτα!! ΤΩΡΑ!!
-Απο τα στοιχηματα.
-Τι μας λες?
-Πες την αληθεια ρε!
-Αληθεια λεω. Να.. ας πουμε..για να καταλαβεις.. πας ενα στοιχημα 5000 ευρω οτι μπορω να βγαλω το ματι μου?
-Ναι ρε παω!
...βγαζει ο λεφτας το ματι του (γυαλινο) και κερδιζει το στοιχημα... φευγει ο ανωτερος παει στην υπηρεσια με την ουρα στα σκελια και λεει:
-Ο τυπος δε παιζεται με ταα στοιχηματα. Κι εγω εχασα 5000. Αφηστε τα.
..τοτε λεει ο επιβλητικος διευθυντης:
-Δεν ειστε αξιοι για τιποτα.. μονο εγω μπορω να το χειριστω το θεμα. Αμεσως θα τα κανονισω ολα. Εληξε.
...παει λοιπον την επομενη μερα στη βιλα κι αυτος.
Διευθυντης;
-Λοιπον, δεν ακουω ουτε για στοιχηματα ουτε τιποτα. Λεγε αυτα που πρεπει να ακουσω.
-Τι να σου πω, μονο αυτο εχω να πω: απο τα στοιχηματα.
-Αστα αυτα τωρα μιλας μ'ΕΜΕΝΑ.
-Απο τα στοιχηματααα...
-Επιμενεις!
-Σαφως!
-Ποια στοιχηματα δηλαδη?
-Ας πουμε πας στοιχημα οτι αν μου πιασεις τα αρχ...ια θα παρεις 10000 ευρω?
-Μα ετσι χανεις! δε κερδιζεις!
-Πας?
-Παω!
....κατεβαζει ο λεφτας το παντελονι του και ο επιβλητικος-σοβαρος διευθυντης της εφοριας του τα πιανει με ευχαριστηση. Αφου πηρε τα 10000 ρωταει:
-Τωρα εσυ εχασες και δε το καταλαβες?
-Τον βλεπεις εκεινον που κλαιει και χτυπιεται? Μολις εχασε 2.000.000,00 οτι εσυ δε θα μου επιανες τα αρχ***ια.
Blog Widget by LinkWithin