Πηγαίνουν 3 άντρες στο παράδεισο

Πηγαίνουν 3 άντρες στο παράδεισο. Τους υποδέχεται ο Άγιος Πέτρος και τους λέει :.....
– Μόνο όποιος είχε άδικο θάνατο θα περάσει μέσα.
Λέει ο πρώτος άντρας :
– Εγώ γύρισα από τη δουλειά νωρίτερα επειδή πίστευα πως η γυναίκα μου με απατούσε.

Μπαίνω λοιπόν μέσα στο σπίτι και δεν ήταν κανείς. Βγαίνω στο μπαλκόνι και βλέπω έναν άντρα να κρέμεται από τα κάγκελα. Επειδή υποπτεύθηκα πως ήταν ο εραστής της γυναίκας μου του πάτησα τα χέρια για να πέσει, προσγειώθηκε όμως σε ένα θάμνο και σώθηκε ο άτομος! Επομένως καθώς πήγαινα να του πετάξω το ψυγείο για να μη τη γλυτώσει παθαίνω καρδιακό και πεθαίνω.
– Είχες πολύ άδικο θάνατο,του λέει ο Άγιος Πέτρος. Πέρνα μέσα. Ο επόμενος!
Λέει ο δεύτερος άντρας.
– Εγώ έκανα γυμναστική στο μπαλκόνι μου στον έκτο όροφο. Σε μια στιγμή σκόνταψα και έπεσα όμως κατάφερα και πιάστηκα από τα κάγκελα του πέμπτου ορόφου. Ενώ ζητούσα βοήθεια βγαίνει ένας άντρας έξω και μου πατάει τα πόδια. Τότε πέφτω σε ένα θάμνο και σώζομα.’Επειτα όμως ο άντρας μου πετάει ένα ψυγείο.
– Είχες και εσύ άδικο θάνατο. Πέρασε και εσύ μέσα.
Λέει και ο τρίτος άντρας :
– Εγώ δεν ξέρω πως πέθανα…Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι μπήκα σε ένα ψυγείο για να γλυτώσω από τον άντρα της ερωμένης μου…
Blog Widget by LinkWithin