Ζητάω το χέρι της κόρης σας

Είναι ένας άντρας που τα έχει έξι μήνες με μια κοπέλα και ακόμα δεν το έχουν κάνει.

Στον γυρισμό από μια βραδυνή έξοδο εκείνος δεν κρατιέται άλλο και της λέει πως θέλει να το κάνουν.......

– Άπαπα! του λέει εκείνη. Ο πατέρας μου, με έβαλε να υποσχεθώ πως θα το κάνω μετά το γάμο μου και σκοπεύω να τηρήσω αυτήν την υπόσχεση. Αν θέλεις όμως μπορώ να σου τον παίξω με το χέρι.



Τι να κάνει ο άντρας, δέχθηκε, οπότε έτσι και έγινε.

Μετά από μία βδομάδα ο άντρας πάλι της ζήτησε να το κάνουν και εκείνη του απάντησε πως θα το κάνουν μόνο αφότου παντρευτούν.

Αν ήθελε όμως θα του τον έπαιζε με το χέρι.

Τι να κάνει και αυτός…δέχθηκε.

Την επόμενη εβδομάδα πάλι τα ίδια…και την μεθεπόμενη…και την μεθεπόμενη, οπότε στο τέλος ο άντρας δεν άντεξε και είπε στην κοπέλα πως θέλει να παντρευτούν το συντομότερο.

– Δέχομαι, λέει η κοπέλα, όμως πρώτα πρέπει να έρθεις από το σπίτι να με ζητήσεις από τον πατέρα μου.

Οπότε κανονίζεται η συνάντηση.

Κάνει την επίσκεψη στο σπίτι της κοπέλας ο άντρας και λέει στον πατέρα της :

– Ήρθα εδώ για να ζητήσω το μ@υνί της κόρη σας.

– Το χέρι της εννοείς νεαρέ, του λέει ο πατέρας της.

Και ο άντρας λέει :

– Το χέρι της το έχω. Το μ@υνί της δεν έχω…
Blog Widget by LinkWithin