Ο τύπος και η κ@υράδα !

Ένας άντρας μπαίνει σε ένα νοσοκομείο και κρατάει στα χέρια του μια γυάλα με νερό που μέσα έχει μία κουράδα.Πάει στο ορθοπεδικό τμήμα και χτυπάει την πόρτα. Του ανοίγει μια νοσοκόμα.
-Παρακαλώ σε τι μπορώ να σας βοηθήσω; .....
-Μήπως ξέρετε που είναι το οφθαλμολογικό τμήμα;
-Συγνώμη κύριε αλλά νομίζω ότι με αυτό που έχετε πρέπει να σας δει άλλος γιατρός.
-Λυπάμαι κυρία μου αλλά χρειάζομαι οφθαλμίατρο
-Τι να σας πω. Προχωρήστε ευθεία και θα το δείτε
Ο Άντρας προχώρησε στον διάδρομο και σταμάτησε στην επόμενη πόρτα  που ήταν το μικροβιολογικό τμήμα. Χτυπάει την πόρτα  για να ρωτήσει.
Του ανοίγει ένας γιατρός.
-Γεια σας κύριε μου πως μπορώ να σας βοηθήσω;
-Μήπως ξέρετε που είναι το οφθαλμολογικό τμήμα;
-Συγνώμη κύριε αλλά νομίζω ότι με αυτό που κρατάτε πρέπει να πάτε σε μικροβιολογικό
-Οχι γιατρέ μου. Εγώ χρειάζομαι οπωσδήποτε οφθαλμίατρο.
-Εντάξει. Προχωρήστε στον διάδρομο και θα το δείτε.
Προχωράει στον διάδρομο και ακριβώς μετά βλέπει το οφθαλμολογικό τμήμα.
-Επιτέλους!!!!!!
Του ανοίγει ένας γιατρός .
Ο γιατρός κοιτάει την κουράδα σοκαρισμένος.
-Γεια σας σε τι μπορώ να σας βοηθήσω;
Θα ήθελα να μου πείτε σας παρακαλώ,γιατί όταν το βγάζω αυτό δακρύζουν τα μάτια μου;

Blog Widget by LinkWithin