Θες να την πέσεις σε γκόμενα ? Σου έχουμε γαμάτες ατάκες !

Καλά... Νταξ.. Γαμάτες δε τις λες.... Κάφρικες όμως, ναι !.......

-Κοπελιά κάτι έχεις στον κώλο σου...
Ωχ σορυ τα μάτια μου είναι...

Εισαι ωραίο μωρό μα κατι πάνω σου λείπει.... Το κορμί μου

Τετοια κωλομαγουλα δεν εχει ουτε η γουρουνα μου στο χωριο

- Η μητέρα σου ήταν αεροπλάνο ? γιατί όταν σε γέννησε έριξε μια βόμβα!

-Συγνωμη κοπελια εισαι το google ?
-Οχι γιατι ?
-Γιατι βρηκα οτι εψαχνα σε σενα

Κοπελιά ο πατέρας σου ήταν μήπως σίδερας; γιατί μόλις σε είδα μου έγινε κάγκελο.

Μόλις συνειδητοποίησα ότι μοιάζεις με την επόμενη κοπέλα μου...

-Να σε ακολουθησω στο σπιτι σου
-Γιατι;
-Γιατι μου εμαθαν παντα να ακολουθω τα ονειρα μου...

-Κοπελιά το ρολόι μου λέει πως δεν φοράς εσώρουχα...
-Λάθος φοράω....
-Αχ το άτιμο....Πάει μια ώρα μπροστά....

θα σου έλεγα ένα ανέκδοτο για το πουλί μου αλλά είναι μεγάλο

- Γαμα με αν κανω λαθος, Ανδρομεδα δεν λεγεσαι;

- κοπελια, μηπως εχεις παγακια;
- οχι γιατι;
- γιατι μολις σε ειδα, επρεπε να σπασω τον παγο...emoticon tongue
Blog Widget by LinkWithin