Μια μέρα γυρίζει ο μικρός Τοτός

Μια μέρα γυρίζει ο μικρός Τοτός από το σχολείο και βλέπει την μητέρα του να τον περιμένει στη κουζίνα......
Η μητέρα του λέει : »Τοτέ θέλω να κάνεις κάτι για μένα», πιάνει λοιπόν τον μικρό Τοτό από το χέρι, τον πηγαίνει στην κρεβατοκαμαρά της και κλείνει την πόρτα.
Έπειτα του λέει : »Τοτέ θα ήθελα να βγάλεις τη μπλούζα μου…».
Ο Τοτός ξεκουμπώνει σιγά σιγά τη μπλούζα της μητέρας του και τη βγάζει…
»Μπράβο Τοτέ…», λέει η μητέρα του, »τώρα θέλω να ξεκουμπώσεις το σουτιέν μου και να το βγάλεις…».
Με ήρεμες κινήσεις ο Τοτός ξεκουμπώνει το σουτιέν της μητέρας του και το βγάζει.
»Ωραία Τοτέ», λέει η μητέρα του, »τώρα θέλω να βγάλεις τη φούστα μου…».
Ο Τοτός ατάραχος βγάζει με κοφτές κινήσεις τη φούστα της μητέρας του.
»Πολύ καλά Τοτέ», λέει η μητέρα του, »τώρα θα ήθελα να βγάλεις και το κυλοτάκι μου».
Ο Τοτός υπακούει και βγάζει το κυλοτάκι της μητέρας του.
»Μπράβο παιδί μου…και τώρα Τοτέ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΦΟΡΕΣΕΙΣ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!».

Blog Widget by LinkWithin