Η σκληρή γιαγιά

Μια γιαγιούλα περπατάει στο πεζοδρόμιο σέρνοντας μαζί της δύο σακουλές σκουπιδιών.

Μία από αυτές έχει τρυπήσει και κάθε λίγο ένα εικοσάευρω βγαίνει και πέφτει κάτω στο δρόμο.

Ένας αστυνομικός το προσέχει και πηγαίνει προς το μέρος της γιαγιάς και της λέει :

– Γιαγιά σου έπεσε ένα χαρτονόμισμα από τη σακούλα.

– Αμάν, ήταν τρύπια! Ευχαριστώ που το είδες παλικάρι μου!

– Πού βρήκες τόσα λεφτά; Δεν πιστεύω να τα έκλεψες; της λέει ο αστυνομικός.

– Όχι, να σου εξηγήσω. Το σπίτι μου και ο κήπος μου είναι ακριβώς δίπλα από το πάρκινγκ του γηπέδου και όταν έχει αγώνα, έρχονται πολλοί και κατουράνε τα λουλούδια μου. Έτσι και εγώ πηγαίνω πίσω από τα λουλούδια με το ψαλίδι του κλαδέματος και όταν κάποιος τη βγάζει για κατούρημα του λέω «ή μου δίνεις 20 ευρώ ή στην έκοψα!»

– Έξυπνο! λέει ο αστυνόμος. Πολύ καλά τους κάνεις. Και τί έχεις στην άλλη σακούλα;

– Ε, δεν με πληρώνουν και όλοι…
Ενημερωθείτε για όλα τα τελευταία ανέκδοτα. ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Blog Widget by LinkWithin