Να πιανα το Τζόκερ να τη δω μέσα απ τη Bugatti να της πω παρ'τα μωρή άρρωστη καλή ανάρρωση

Πάντοτε ζητούσες τίποτα δεν έδινες πίσω
για μένα να ζήσω δεν πρόλαβα
Πάντοτε ζητούσες ζήλευες τα πάντα στους άλλους...

για χρήμα και δόξα μου μίλαγες

Μ άφησες γι αυτόν που σου ρίχνει φράγκα
δε σε αγαπά σε έχει για την πλάκα του
δε δικαιολογώ και δεν επιμένω
κάποτε θα ρθει για μένα η λύτρωση

Να πιανα το Τζόκερ να τη δω
μέσα απ τη Bugatti(πολυτελές αμάξι) να της πω
παρ'τα μωρή άρρωστη καλή ανάρρωση
Να πιανα το Τζόκερ να τη δω
μέσα απ 'τη Bugatti να της πω
τώρα κυρία μου πάρτε τα τρία μου

πίστευα και έλεγα όλα πως θα φτιάξουνε
αν και εσύ μ αγαπάς όλα πως θα αλλάξουνε
πίστευα όλα αυτά θα τα ξεπεράσουμε
τώρα κατάλαβα πίσω πως δε γυρνάς...

Πάντοτε ζητούσες κι όλα έμοιαζαν σαν παιχνίδι
μ αυτό το παιχνίδι η δική μου καρδιά
Πάντοτε ζητούσες
η αγκαλιά μου σου ήτανε λίγη, και πλέον σε πνίγει
μου έλεγες...


Blog Widget by LinkWithin