Αστεία Status και μικρά ανέκδοτα

Αστεία Status

Να βάλουν κάπιταλ κοντρόλ στον......
Σπαλιάρα. Μέχρι 60 γυναίκες την ημέρα..

Αστεία Status

Χεσε 13%
Χεσε ψηλά κι αγνάντευε 23%

Αστεία Status

-Απ' τα αυγά τρώω μόνο το κρόκο.
-Εγώ μόνο τα Κιντερ..

Αστεία Status

- Πόσα δάκτυλα θες;
- Όλα!
- Κοπέλα μου, στο κομμωτήριο βρίσκεσαι.

Αστεία Status

-Πως σε λενε?
-Εμμα
-Απο που βγαινει?
-Απο την μυτη..

Αστεία Status

-Σου λείπει η πρώην σου;
-Οχι
-Και τι κάνεις έξω από το σπίτι της;
-Εχω ακόμα τον κωδικό από το wifi της..

Αστεία Status

-Και για πες;καλός ο Σπαλιάρας στο κρεβάτι;
-Ναι ρε μέτραγε.

Αστεία Status

-Εχω παει με 4000 γυναικες.
-Ποιες?
-Ειναι απο το χωριο δεν τις ξερεις. #Spaliaras

Αστεία Status

Χαλάλι, δείξαμε πόσο καθήκι είναι ο Σοϊμπλε. Τώρα λέω να πάμε να πέσουμε από κανένα γκρεμό για να δείξουμε ότι η βαρύτητα ακόμα ισχύει.


Αστεία Status

Τρελάθηκα όταν διάβασα ότι ο Σπαλιάρας έχει πάει με περισσότερες από εμένα αλλά ησύχασα όταν έμαθα ότι είναι ένα χρόνο μεγαλύτερος μου.

Αστεία Status

-Αυτή είναι η 14χρονη κόρη σου;
-Ναι.
-Την έχεις χαλαρά όμως.
-Γιατί το λες αυτο;
-Μα φοράει μόνο ένα στριγκακι
-Ελα μωρέ, παιδιά είναι!

Αστεία Status

Έχει 9 μποφόρ έξω κ θέλουν πάμε για μπάνιο, ο μοναδικός λόγος για να πάω στην παραλία με τόσο αέρα είναι για να κάνω αποτρίχωση με αμμοβολή.

Αστεία Status

Πάω για ψάρεμα, παθαίνει ζημιά το τρέιλερ, σπάει μεσοπέλαγα η τιμονιερα του φουσκωτού, έτσι κ βουτούσα παίζει να εμφανιζόταν κ κάνα κρακεν

Αστεία Status

Ακουω έναν ρεπόρτερ στη τηλεόραση για τις χθεσινές φωτιές,πιο εύκολα λέει σβήνει η φωτιά στην αρχή παρά οταν φουντώσει, πανέξυπνος ρε μλκα!

Αστεία Status

-Ρε μαλακα ακομα δε βρηκες γκομενα?
-Μονο ο Σπαλιαρας μπορει να με κρινει


Αστεία Status

Πατέρας κ γιος πάνω στην μηχανή χωρίς κράνη, φορώντας μόνο σορτσάκια κ σαγιονάρες, η μεταλαμπάδευση της μαλακιας σε όλο της το μεγαλείο.


Αστεία Status

Είπα 2 φορές την λέξη Σπαλιαρας και μου ξεκουμπωθηκε το σουτιέν από μόνο του


Αστεία Status

Αν ο Σπαλιάρας ήταν Κινέζος θα είχε πηδήξει 4 Ελλάδες


Αστεία Status

Ο Σπαλιάρας είπε πως έχει κάνει σεξ με 4.000 γυναίκες.Στη δεύτερη θέση μετά το Μήτσο τον ταρίφα που πήρα χτες που μ πε ότι έχει πάει με 7000


Αστεία Status

Με εναν πρόχειρο υπολογισμό ο Σπαλιαρας εχει να κατουρήσει απο το '92
Blog Widget by LinkWithin